Jobe, gets you on the water!

Jobe Sports, een internationaal bedrijf met de ambitie om in 2029 het gaafste watersportmerk ter wereld te zijn, deed de Reis naar Gaaf, inclusief merkpositionering. Het bedrijf ging door een turbulente fase in een dalende post-coronamarkt. Een heldere visie, identiteit, waardepropositie en het geloof in een goed resultaat ontbraken. Met 12 business leaders zijn we in het najaar van 2024 aan de slag gegaan en is de situatie positief gekanteld; van "futloos naar energized", benoemden de Jobe's het zelf.

Sales Director Sebastien Marree (feb. '25): "De Reis naar Gaaf gaf me veel meer inzicht in mijn drijfveren, kwaliteiten en aandachtspunten en leidde tot een persoonlijke groei-uitdaging. De weg naar een betere versie van mezelf ligt open. We begonnen de reis als individuen om eruit te komen als een verenigd team, met een gezamenlijke visie, duidelijke prioriteiten & focus en begrip voor elkaar".

"We hebben nu een duidelijk gezamenlijk doel en tastbare kernwaarden, wat een wereld van verschil maakt.

- Paul Mols, marketing manager Jobe -

Leef je Merk  |  Rob Westerik
Van Duvenvoordestraat 76
2361 JV Warmond
Tel +31 6 290 870 45
E-mail rob@leefjemerk.nl

Leef je Merk  |  Rob Westerik
Van Duvenvoordestraat 76
2361 JV Warmond
Tel +31 6 290 870 45
E-mail rob@leefjemerk.nl

Leef je Merk  |  Rob Westerik
Van Duvenvoordestraat 76
2361 JV Warmond
Tel +31 6 290 870 45
E-mail rob@leefjemerk.nl